overlay

Daha önce denedim

bıraktığında3.png
Sigarayı bırakmak zor olabilir ancak imkansız değildir. Birçok içici defalarca denedikten sonra sigarayı bırakmayı başarabilir. Her sigarayı bırakma deneyiminiz, bir sonraki bırakma girişiminiz için yol gösterici olabilir.

Sigara bırakma sürecinde pek çok bağımlının zorlandığı ve sigaraya tekrar başlamasına neden olan nikotin yoksunluk belirtileri geçicidir. En çok ilk 2-3 haftalık süre sizi zorlayabilir. Ancak 3 hafta geçtikten sonra sigara ile mücadeleniz bitmeyecektir. Sigara içmeyi çağrıştıran pek çok şey, size hatırlatmaya devam edebilir.

Siz içmeme konusundaki kararlılığınızı sürdürürseniz hatırlatıcı çevresel unsurlar (yemek sonrası, cay, kahve, vs) ile sigara arasındaki güçlenmiş bağ zayıflayacaktır.

Sigarayı bırakmaya çalışırken kendi iradenizi suçlama eğilimine girmeyin. Bırakma denemeniz sırasında başarısızlık söz konusu olursa asla kendinize olan güveninizi yitirmeyin.


SİGARAYI BIRAKMAKTAN VAZGEÇMEYİN